Kupující odesláním objednávky zboží z internetového obchodu DOZODO.cz. stvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.
1. Kontaktní údaje:
Provozovatel: Václav Malec
Sídlo a kontaktní adresa: Pražského povstání 719/29, 148 00 Praha 4
IČO: 49390937 DIČ: CZ7305220252
2. Zrušení a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:
Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží (ale jen v případě, že zboží již nebylo odesláno).
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží NA ADRESU FIRMY. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, v původním nepoškozeném obalu (nepopsané, zalepené lepící páskou). V případě poškození obalu si prodejce vyhrazuje právo na náhradu ve výši 15,-Kč. Zboží nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
KORKÁČE S ÚPRAVOU PRO HALLUX BUDOU OBJEDNÁNY POUZE PO PŘIPSÁNÍ ČÁSTKY NA ÚČET.
KORKÁČE S ÚPRAVOU (VYMĚKČENÍ PATY) BUDOU OBJEDNÁNY POUZE PO PŘIPSÁNÍ ČÁSTKY NA ÚČET.
Nákup zboží do 150,-Kč (včetně) je možný POUZE po platbě předem.
Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu. Takto upravené zboží nelze ani vyměnit za jinou velikost.
Formulář k vytištění na odstopení od smlouvy najdete na konci těchto obchodních podmínek.
Prodejce si vyhrazuje právo na zrušení celé nebo části objednávky.
Postup při vracení zboží v zákonné lhůtě:
1. Kontaktujte nás e-mailem, příp. písemně, že žádáte o odstoupení od smlouvy.
2. Uveďte číslo objednávky, celé jméno a datum nákupu zboží.
3. Poté zašlete zboží zpět na naši adresu (uvedna na fatkuře nebo v kontaktech na na stránkách e-shopu). Zboží nelze zasílat na dobírku ani balíkem na poštu. K zaslání využijte, prosím, služeb České pošty - doporučená zásilka, cenný balík, balík do ruky apod, nebo jinou přepravní společností. Nezasílejte zboží obyčejně, tento typ zásilek není evidován a není pojištěn. Za zásilky zaslané obyčejně nenese prodejce žádnou odpovědnost.
Korkáče při zpětném odeslání vkládejte do krabice vždy podrážkou k sobě. Barevné pásky mohou obarvit stélku.
Výměna zboží
1) zašlete zboží zpět na naši adresu (uvedna na fatkuře nebo v kontaktech na na stránkách e-shopu).
2) k zásilce přibalte doprovodný dopis, za jaký typ a jakou velikost požadujetze zboží vyměnit
3) bude-li požadované zboží k výměně skladem, bude odesláno ihned po přijetí zboží k výměně.
Nebude-li požadované zboží k výměně skladem, bude odesláno ihned po naskladnění a přijetí zboží k
výměně.
PŘI VÝMĚNĚ ZBOŽÍ SI OBJEDNATEL HRADÍ POŠTOVNÉ ZA ZASLÁNÍ ZBOŽÍ DO ESHOPU K VÝMĚNĚ. Při PRVNÍ výměně hradí poštovné dodavatel, další výměnu si zpětné poštovné již hradí objednatel.
3. Záruční doba
Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná. Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.
Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí
- záruční doba obuvi
Záruční doba a životnost obuvi jsou různé pojmy.
Životnost je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba.
To znamená, že při intenzivním užívání může být životnost kratší než záruční doba.
Reklamace
- bude doručena kupujícím na adresu sídla provozovny (uvedena na faktuře i v kontaktech) nebo na adresu provozovny, která se reklamací zabývá (adresa pro poskytnutí zboží k reklamaci bude poskytnuta dodavatelem). K reklamovanému zboží vložte průvodní dopis s detailně popsanou vadou důvodem k reklamaci a fakturu za zboží (postačí číslo objednávky).
- za okamžik uplatnění reklamace se považuje okamžik, kdy prodávající obdržel od kupujicího reklamované zboží.
- po přijetí reklamovaného zboží na adresu prodejce je odesláno potvrzení o přijetí reklamace do 3 (tří) pracovních dnů. Potvrzení o zahájení reklamačního řízení bude odesláno na e-mail zákazníka, který byl uveden u provedené objednávky na zboží.
- reklamace bude vyřízena bez zbytečného odkladu, nejpozději 30 dnů od jejího uplatnění, pokud se e-shop písemně nedohodne na delší lhůtě.
- poštovné, při případné reklamaci, si klient hradí sám.
4. Doprava a úhrady zboží
Objednáné zboží je dodávané prostřednictvím České pošty a zásilkovny.
Česká pošta - zaslání v ČR - Platba převodem (balík do ruky) :119,-Kč - max.délka 180 cm (odeslání zásilky po připsání platby na účet - max. do 3 pracovních dní ,garance dodání české pošty zásilky do druhého dne ) -upozornění o uložení zásilky na poště nebude již do poštovní schránky vloženo
Česká pošta - zaslání v ČR - Platba na dobírku (balík do ruky) - 45,-Kč doběrečné + 119,-Kč - poštovné - max. délka 180 cm ( odeslání zásilky před platbou - max. do 3 pracovních dní, platí se až při převzetí zásilky, garance dodání české pošty zásilky do druhého dne ) -upozornění o uložení zásilky na poště nebude již do poštovní schránky vloženo
Česká pošta - zaslání v ČR - Platba převodem (balík na poštu) : 99,-Kč - max.délka 180 cm (odeslání zásilky po připsání platby na účet - max. do 3 pracovních dní ,garance dodání české pošty zásilky do druhého dne ) -upozornění o uložení zásilky na poště nebude již do poštovní schránky vloženo
Česká pošta - zaslání v ČR - Platba na dobírku (balík na poštu): 45,-Kč doběrečné + 99,-Kč - poštovné - max. délka 180 cm ( odeslání zásilky před platbou - max. do 3 pracovních dní, platí se až při převzetí zásilky, garance dodání české pošty zásilky do druhého dne ) -upozornění o uložení zásilky na poště nebude již do poštovní schránky vloženo
Zásilkovna - odeslání v ČR - platba převodem: 69,-Kč
Zásilkovna - odeslání v ČR - dobírka: 69,-Kč + 45,-Kč (doběrečné)
Odeslání zdarma v ČR - při zakoupení zboží (bez dopravy) nad 3,000,-Kč a platbě předem na účet - poštovné zdarma na pobočku Zásilkovny.
SK - doručení na zasielkovňu.sk - 6€
SK - doručení Slovenskou poštou na adresu - 9€
Odeslání zdarma v SK - při zakoupení zboží (bez dopravy) nad 154€ a platbě předem na účet - poštovné zdarma na pobočku Zásilekovni.
Prodejce si vyhrazuje právo na upravení ceny za přepravu.
Pakliže objednavatel označí chybně cenu za přepravu, bude mu zasláno Českou poštou -balíkem do ruky. O této skutečnosti se dodavatel zavazuje emailem oznámit objednavateli.
Zboží je vždy odesíláno najednou, po úplném naskladnění. O této skutečnosti se prodejce zavazuje informovat nakupujícího.
Opakované zaslání: pokud zákazník balík zaslaný z e-shopu nepřevezme a vrátí se zpět do e-shopu - s nezaplaceným zbožím / i se zaplaceným zbožím - zákazník nám musí uhradit poštovné znovu!
Od našeho e-shopu a taktéž od Vámi zvoleného dopravce obdržíte informace o zaslání a převzetí zásilky do přepravy.
V CENĚ SLUŽBY JE ZAHRNUTO A GARANTOVÁNO
Doručení na vámi zvolenou adresu.
Garance doručení již následující pracovní den.
Sledování zásilky on-line na internetových stránkách české pošty .
Česká pošta adresáta informujeme o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. A následně i v den doručování.
Pokud vás poštovní doručovatel nezastihne doma, uloží balík na vaši dodací poště
Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně po jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce. Kupující je povinen o poškození zboží neprodleně informovat prodávajícího.
Objednané zboží se zasílá pouze v rámci České republiky.
Ochrana osobních dat:
Bereme na vědomí Vaše soukromí. Zavazujeme se, že údaje Vámi zaslané nám v objednávce budou použity pouze pro účely vyřízení odeslané objednávky a doručení zboží. Kupující souhlasí s použitím zadaných údajů pro účely odeslané objednávky a doručení zboží
5. Řešení sporů:
Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.
Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).