Obchodní podmínky

 logo-dozodo 1.jpg

                    

  Kupující odesláním objednávky zboží z internetového obchodu       DOZODO.cz. stvrzuje, že se seznámil s těmito Obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

 

 

      1. Kontaktní údaje:

 Provozovatel: Václav Malec

 Sídlo a kontaktní adresa: Pražského povstání 719/29, 148 00 Praha 4

 

 IČO: 49390937         DIČ: CZ7305220252

    

 

      2. Zrušení a odstoupení od smlouvy – vrácení zboží do 14 dnů od převzetí:

 

Kupující může odstoupit od smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží nebo poslední části dodávky, a to bez ohledu na způsob převzetí zboží či provedení platby. Uvedená lhůta je určena k tomu, aby se kupující v přiměřeném rozsahu seznámil s povahou, vlastnostmi a funkčností zboží.
Kupující je oprávněn od smlouvy odstoupit i kdykoliv před dodáním zboží.
Odstoupení od smlouvy kupující prodávajícímu zašle nebo předá ve 14 denní lhůtě. Kupující nemusí uvádět důvod, pro který od smlouvy odstupuje. Pro usnadnění komunikace je vhodné v odstoupení uvést datum nákupu či číslo smlouvy/prodejního dokladu, bankovní spojení a zvolený způsob vrácení zboží.
Prodávající je povinen kupujícímu vrátit částku plně odpovídající ceně zboží a zaplaceným nákladům na jeho dodání do 14 dnů od odstoupení od smlouvy, a to stejným způsobem, jakým platbu od kupujícího přijal. Nabízí-li prodejce v rámci určitého způsobu dodání zboží několik možností, je povinen kupujícímu nahradit nejlevnější z nich. Nejpozději ve stejné lhůtě je kupující povinen prodávajícímu zaslat nebo předat zakoupené zboží. Zboží by mělo být vráceno prodávajícímu (ne na dobírku) kompletní, nejlépe v původním obalu, nesmí jevit známky opotřebení či poškození. Náklady vrácení zboží nese kupující.
Je-li vrácené zboží poškozeno porušením povinností kupujícího, je prodávající oprávněn vůči kupujícímu uplatnit nárok na náhradu snížení hodnoty zboží a započíst jej na vracenou částku.
Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u smluv na  dodávku zboží upraveného podle přání spotřebitele nebo pro jeho osobu.

 Formulář k vytištění  na odstopení od smlouvy najdete na konci těchto obchodních podmínek.

Postup při vracení zboží v zákonné lhůtě: 

1. Kontaktujte nás e-mailem, příp. písemně, že žádáte o odstoupení od smlouvy.
2. Uveďte číslo objednávky, celé jméno a datum nákupu zboží.
3. Poté zašlete zboží zpět na naši adresu (uvedna na fatkuře nebo v kontaktech na na stránkách e-shopu). Zboží nelze zasílat na dobírku. K zaslání využijte, prosím, služeb České pošty - doporučená zásilka, cenný balík, balík do ruky apod.. Nezasílejte zboží obyčejně, tento typ zásilek není evidován a není pojištěn. Za zásilky zaslané obyčejně nenese prodejce žádnou odpovědnost.

 

 

 

     3. Záruční doba

Při prodeji spotřebního zboží trvá záruční lhůta 24 měsíců, není-li u zboží uvedena záruční lhůta jiná.  Při prodeji nové věci odpovídá prodávající za všechny vady, které představují rozpor s kupní smlouvou a které se vyskytnou po převzetí věci v záruční době.
Záruční lhůta začíná běžet od převzetí zboží kupujícím.

 Nehledě na dvouletou záruku by měl kupující vady zboží reklamovat u prodávajícího bez zbytečného odkladu (poté, co byla vada objevena). Jestliže tedy vadné zboží kupující dále i s vadou používá a reklamaci uplatní až později, nemusí být uznána.
Reklamace musí být vyřízena - včetně odstranění vady - nejpozději do 30 dnů ode dne jejího uplatnění. Lhůtu lze prodloužit pouze v případě, že s tím zákazník výslovně souhlasí

 

  - záruční doba obuvi

Záruční doba a životnost obuvi jsou různé pojmy.
Životnost je dána způsobem a intenzitou používání a nemusí být vždy stejná jako záruční doba.
To znamená, že při intenzivním užívání může být životnost kratší než záruční doba.

 Dle zákona půl roku po zakoupení obuvi prokazuje výrobce chybu, po půl roce od zakoupení obuvi  prokazuje chybu zákazník.

 REKLAMACE ZDRAVOTNÍ OBUVI OD VÝROBCE  VANIMAR ZASÍLEJTE NA ADRESU VÝROBCE SPOLU S VYSTAVENOU FAKTUROU: 

 VANIMAR cz s.r.o.

 Fryčovice 62

 739 45 Fryčovice

Poštovné, při případné reklamaci, si klient hradí sám.

4. Doprava a úhrady zboží

Objednáné zboží je dodávané prostřednictvím České pošty a zásilkovny.

 

Česká pošta - zaslání v ČR - Platba převodem (balík do ruky) :122,-Kč - max.délka 180 cm (odeslání zásilky po připsání platby na účet - max. do 3 pracovních dní ,garance dodání české pošty zásilky do druhého dne ) -upozornění o uložení zásilky na poště nebude již do poštovní schránky vloženo

Česká pošta - zaslání v ČR - Platba na dobírku (balík do ruky) - 45,-Kč doběrečné + 122,-Kč - poštovné  - max. délka 180 cm ( odeslání zásilky před platbou - max. do 3 pracovních dní, platí se až při převzetí zásilky, garance dodání české pošty zásilky do druhého dne ) -upozornění o uložení zásilky na poště nebude již do poštovní schránky vloženo

Česká pošta - zaslání v ČR - Platba převodem (balík na poštu) : 113,-Kč - max.délka 180 cm (odeslání zásilky po připsání platby na účet - max. do 3 pracovních dní ,garance dodání české pošty zásilky do druhého dne ) -upozornění o uložení zásilky na poště nebude již do poštovní schránky vloženo

Česká pošta - zaslání v ČR - Platba na dobírku (balík na poštu): 45,-Kč doběrečné + 113,-Kč - poštovné  - max. délka 180 cm ( odeslání zásilky před platbou - max. do 3 pracovních dní, platí se až při převzetí zásilky, garance dodání české pošty zásilky do druhého dne ) -upozornění o uložení zásilky na poště nebude již do poštovní schránky vloženo

 

Zásilkovna - odeslání v ČR - platba převodem:  69,-Kč

Zásilkovna - odeslání v ČR - dobírka:  69,-Kč + 45,-Kč (doběrečné)

Odeslání zdarma - při zakoupení zboží (bez dopravy) nad 3,000,-Kč a platbě předem na účet - poštovné zdarma.

PŘI VÝMĚNĚ ZBOŽÍ OBJEDNATEL HRADÍ ZNOVA  POŠTOVNÉ ZA ZASLÁNÍ VYMĚNĚNÉHO ZBOŽÍ Z ESHOPU K OBJEDNAVATELI.

 Prodejce si vyhrazuje právo na upravení ceny za přepravu.

Pakliže objednavatel označí chybně cenu za přepravu, bude mu zasláno Českou poštou -balíkem do ruky. O této skutečnosti se dodavatel zavazuje emailem oznámit objednavateli.

Zboží je vždy odesíláno najednou, po úplném naskladnění. O této skutečnosti se prodejce zavazuje informovat nakupujícího.  

NEPŘEVZETÍ ZÁSILKY

Kupující je o odeslání zásilky informován e-mailem a SMS, ví tedy, že má zásilku očekávat. Pokud zásilku nebo informaci o jejím uložení na výdejním místě neobdrží od dopravce/doručovatele max. do 5-ti pracovních dnů, ověří si stav zásilky u prodávajícího  nebo telefonicky. Vzhledem k tomu, že se objednávka stává při svém dokončení závaznou a kupující odsouhlasil obchodní podmínky, nepřevzetím zásilky je povinen uhradit prodávajícímu vzniklé náklady s marnou dopravou. Jakmile se zásilka prodávajícímu vrátí, kontaktuje kupujícího  e-mailem. V případě, že má kupující o nové doručení zájem, vyzve ho prodávající k úhradě zásilky předem bankovním převodem při čemž jsou kupujícímu doúčtovány náklady na marnou dopravu. Pokud kupující o zboží zájem nemá, nebo tuto výzvu ignoruje, je povinen prodávajícímu uhradit vzniklé náklady na marnou dopravu, o jejíž výši a způsobu úhrady je kupující informován e-mailem.
POKUD KUPUJÍCÍ VZNIKLÉ NÁKLADY NA MARNOU DOPRAVU PRODÁVAJÍCÍMU NEUHRADÍ, BUDE TATO POHLEDÁVKA POSTOUPENA K VYMÁHÁNÍ.

Balík do ruky

V CENĚ SLUŽBY JE ZAHRNUTO A GARANTOVÁNO

  • Doručení na vámi zvolenou adresu.

  • Garance doručení již následující pracovní den.

  • Sledování zásilky on-line na internetových stránkách české pošty .

  • Česká pošta adresáta informujeme o doručování balíku prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. A následně i v den doručování.

  • Pokud vás poštovní doručovatel nezastihne doma, uloží balík na vaši dodací poště

Kupující je povinen prohlédnout zboží bezprostředně po jeho převzetí. Pokud je zjištěno mechanické poškození obalu výrobku, je kupující povinen zkontrolovat stav zboží a v případě poškození vyhotovit záznam o poškození za přítomnosti dopravce. Odpovědnost za poškození v průběhu přepravy nese dopravce. Kupující je povinen o poškození zboží neprodleně informovat prodávajícího.

Objednané zboží se zasílá pouze v rámci České republiky.

Ochrana osobních dat:
Bereme na vědomí Vaše soukromí. Zavazujeme se, že údaje Vámi zaslané nám v objednávce budou použity pouze pro účely vyřízení odeslané objednávky a doručení zboží. Kupující souhlasí s použitím zadaných údajů pro účely odeslané objednávky a doručení zboží

 

   5. Řešení sporů:

 

Vzájemné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy.

 Dozor nad dodržováním povinností podle zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, v platném znění, vykonává Česká obchodní inspekce (www.coi.cz).

 

 

Soubory ke stažení
formulář pro odstoupení ze smlouvy 1.pdf33 kB

Váš dotaz

Vaše jméno, příjmení, firma:*
Váš email:*
Váš telefon:*
Váš dotaz:*
opiště kód:* antispam
     Více informací
Copyright © www.dozodo.cz, provozováno na systému tvorba e-shopu a pronájem e-shopu Shop5.cz

© www.dozodo.cz

Při poskytování služeb nám pomáhají soubory cookie. Používáním našich služeb vyjadřujete souhlas s naším používáním souborů cookie.   Další informace